Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

miercuri, octombrie 11, 2006

La 4 Ace pe bloage...

Pe Ace nu o sa il vedeti niciodata ca se imbraca la 4... ace!!! Hainele "4" nu sunt croite pentru el si asta nu pentru ca el nu ar putea purta masura "4" dar pur si simplu pentru ca le uraste! Haina il face in perete ca nuca pe om!

Din prea multa plictiseala cred ca daca cineva ar fi de acord sa ma imbrace la 4 as fi si eu de acord... dar sa ma uit la televizor pentru ca acasa nu am... si sa ma duca si cu masina catre locul acela, ca nici de-asta nu am si daca as avea mi-ar fi prea lene sa o conduc, asa ca nu are nici macar rost sa incerc. Slava domnului ca nu trebuie sa ma sinchisesc prea tare pentru viitorul meu ca altfel as muri de foame. Aaaaa, stati linistiti ca nu va zic (cel putin deocamdata) ce lucrez eu, ca de, poate se sesizeaza cineva. Oricum nu cred ca o sa citeasca nici dracu' postul asta (si daca citesti, sper ca ti-e cald la tine acolo ba dracule... vorba unui amic... Mori in BEZNA!).

Acum sa trecem la lucruri serioase: De ce Ace pe blog? Hmmm... nu am un raspuns si nici nu vreau sa zic "Pentru ca pot" asa ca fiecare crede ce vrea (acum toti o sa credeti ca nu sunt nici un pic original si ca m-am luat dupa cutare si cutare si cutare dar este un gram de adevar si in asta asa ca puteti sa credeti ce vreti). Cat despre originalitate, nu prea ma intereseaza chestia asta, e doar o perceptie a unor minti crude. Eu vreau doar sa imi pun gandurile jos mai ales ca poate peste multi ani voi vrea sa vad ce am gandit acum si AICI!

Da, AICI! Foarte naspa aici de altfel, cam toata lumea e de acord, dar lasand la o parte orasul de kkt si oamenii zambiliciosi si cu ganduri criminale, cred ca nu e un loc asa de rau. {Hahaha... fraiere zici asta pt ca ti-ai luat tricou ala pe care scrie ... si stim cu totii ca acum incerci sa te aperi dar de fapt si tu urasti la fel de mult ca noi orasul asta}.

Stai frate putin, ca imi da ciorba in foc, ce naiba... nu poti sa astepti 5 min?