Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

miercuri, octombrie 11, 2006

De ce sa nu mergi in Mexic -partea I-

Uite de-asta:

Totul in tara asta e dulce (si cand zic dulce, vreau sa zic al dracu de dulce si sa ma refer EXCLUSIV la produsele alimentare). Ok, poate sunt un pic exagerat, poate nu toata tara e ca orasul asta, poate nu e chiar asa de rau, poate, poate, poate.... Dar din punctul meu de vedere, GATA! S-a terminat! Nu mai vin in viata mea in Mexic! Clar! Am declarat, am stampilat, am sigilat, acu vreau biletu de avion inapoi pana nu ma enervez si vin peste voi!

Pai cum frate "De ce"? Incearca tu sa mananci mezeluri dulci (a se remarca inca odata ca atunci cand spun "dulci" su "dulce" sau orice derivat vreau sa zic de fapt "al dracu de dulci", "al dracu de dulce" sau orice derivat) puse intr-o paine dulce alaturi de care mai pui si tu ca omu un cascaval dulce, un ardei gras dulce si un ketchup picant-dulce! De-a dreptul apetisant acest sandvis FUCKIN DULCE!!!!

Si de parca asta nu ar fi tot, poti sa incerci sa iti mai iei greata de la un asemenea sandvis cu un iaurt 100% natural dulce, o bere dulce sau o salata dulce, dupa preferinte! Dar atunci cand constati ca painea prajita este de fapt un chec uscat care contine miere, iti vine sa o dai dracu de treaba si sa mai arunci niste bani ca Gigi Becali... "Bag picioru in el de sandvis, ma duc la Burger King. Cine mai vine, ca e scump in draci taxiu frate si nu imi permit!"

Concluzia: As da 100$ pe o shaorma de pui!!!