Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

miercuri, octombrie 11, 2006

De ce sa nu mergi in Mexic --partea a II-a --

Uite de-asta:

Ok... pleci ca omul in mall, sa vezi fetze noi, tipuri de oameni pe care nu o sa mai ai ocazia sa ii vezi niciodata, sa faci o cumparatura, etc. Ajungi in mal: uite o vanzatoare draguta, pacat ca are 200Kg. Gata nu mai cumpar de aici, si asa nu aveau decat lucruri naspa, hai mai departe. Oooo, magazin de bijuterii, si stupoare, vanzatoarea nu e grasa. Nu are decat 100 asta (varsta, greutate, ce vreti voi...). Hmm... uite ce lantic misto, o fi de argint sau de tinichea? -Excuse me, is this silver? -Commo? -silver..., arginto luav-ar dracu sa va ia ca sunteti la 10 minute de mers pe jos de SUA si nu stiti nici ce e aia silver -que? No entiendo! -In cazul asta as vrea tot magazinul, multumesc! -bye...

Gata. Am scapat si de asta, si cred ca stiu si care e argintul... cred ca e ala mai alb dar care nu e aur alb! E bine ca ne-am lamurit, ca aurul alb poti sa-l distingi usor de argint pt ca arata la fel dar e de 10 ori mai scump! Dar gata cu bijuteriile ca asta e magazin de haine la care am ajuns... tricouri mai exact. Oferta bogata de altfel: tricou crem cu inscriptie albastra "Mexicali", tricou negru cu inscriptie verde "Mexicali", tricou albastru cu inscriptie portocalie "Mexicali"... Mi-am luat un tricou negru, evident cu inscriptie "Mexicali". De parca aveam de ales... toate celelalte aduse de acasa erau murdare, asa ca... (apropo, cred ca dupa faza asta ati ghicit si denumirea orasul minunat in care imi voi mai petrece inca 35 de zile groaznic de chinuitoare).

Plecam si de aici, ajungem in zona "optica medicala". Ce e mai frumos decat 7 magazine unul langa altul cu ochelari... nu am intrat desi inca imi doresc sa intru in toate si sa vad ce modele difera. Cate modele de rame de ochelari pot sa existe pe lumea asta? Indeajuns de multe incat sa deschizi 7 magazine unul langa celalalt se pare.

Parca mi s-a facut cam foame... aaaa... suntem in sectorul de mancare, fast food-uri chinezesti si mexicane combinate! O priveliste cum nu se poate mai... GROAZNICA! Stiu ca nu sunt singurul care nu suporta mancarea astora asa ca imi permit sa o critic, dar despre asta, intr-un alt episod, deoarece tocmai am zarit OAZA!!! Da oameni buni, in acest desert chinuitor exista o oaza si la intrare scrie mare: BURGER KING!

Gata si cu plimbarea prin mall. Am fost, am vazut, am mancat, n-am cumparat nimik si am platit taxiul inapoi spre casa pentru ca ma asteapta lumea pe messenger sa le povestesc despre minunatul loc in care ma aflu.

Concluzia: Saptamana viitoare mergem sa luam cadouri!