Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

vineri, octombrie 27, 2006

Obiceiuri

Nu stiu daca si voi aveti obiceiul asta, dar eu nu ma pot abtine sa nu ma uit la ce are lumea prin frigider. Cele mai multe pe care le-am intalnit au fost goale. Oriunde ma duc, intru in bucatarie si deschid frigiderul. Nu pentru ca mi-e foame, nu pentru ca mi-e sete si nu pentru ca m-ar interesa in mod deosebit ce are omul in frigider, dar pur si simplu pt ca nu ma pot abtine sa nu deschid cutia aia mare cu frig.

Ce e si mai interesant este ca am inceput sa deschid si frigiderele expuse prin magazine, desi stiu sigur ca in alea nu o sa gasesc nimik interesant. Dar nu conteaza... Cred ca daca intr-o zi as deschide un frigider si inauntru ar fi numai lingouri de aur nici nu as observa. L-as inchide la fel de repede la loc si mi-as vedea mai departe de treaba.

1 Comments:

  • eu cand eram pustan am pierdut un job pe chestia asta, adica am plecat, proaspar agent comercial, cu vechiul agent, pe teren. si am ajuns la unii, care ne-au lasat in magazin si s-au dus sa ia bani, sa ne plateasca. si eu, am deschis frigiderul alora, m-am servit cu un carnat, am papat, deh, idiot.

    By Blogger Cetin Ametcea, at 5:21 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home