Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

joi, octombrie 19, 2006

Arme de ucidere in masa

Furnicile.
Furnicile sunt insecte minunate, acolo in lumea lor. Dar cand lumea lor se intersecteaza cu lumea mea atunci nu e de bine. Da, sunt peste tot, sunt in toata casa. Incearca sa cucereasca lumea mea si simt asta pe zi ce trece. Pt ca pe zi ce trece sunt tot mai multe si mai violente. Au inceput slab, lejer, dar brusc au atacat in forta: au venit cu miile ca sa acapareze teritoriul. Ei bine nu e al vostru. Ma voi bate pt fiecare centimetru din lumea mea!

Papucii.
Papucii sunt folositi in special... pt ce trebuie ei sa fie folositi adik mersul in ei. Papucii mei sunt relativ noi si au talpa cat-de-cat neteda.
Armele de ucidere in masa.
Armele de ucidere in masa sunt acele arme care folosesc la uciderea mai multor fiinte vii in acelasi timp. Eu nu posed asa ceva... sau cel putin asa am crezut pana acum cateva zile.


Legatura.
Simplu: orice obiect poate fi transformat intr-o arma de ucidere in masa atunci cand vine vorba de furnici care s-au pus pe cucerit teritorii noi. Dar una din cele mai eficiente ramane atotputernicul papuc. Credeti-ma, am incercat si cu arme chimice: solutii de apa cu sare, lamaie stoarsa, am incercat sa le baricadez intrarea cu un aliaj rezistent din faina cu apa care apoi sa se usuce si sa se cimenteze bine. Dar dupa ce s-a uscat, s-a crapat in bucatele mici pe care furnicile le-au carat tacticos catre lacasul lor si acum au trecut mai departe. Am trecut si eu mai departe si mi-am upgrade-at arsenalul: papucii -> noua arma de ucidere in masa. Este o arma destul de buna pe moment, dar nu si pt cazul meu: nu se mai termina furnicile astea... cred ca vin dintr-o fabrica de facut furnici care are resurse inepuizabile. Vin multe, si mai multe, foarte multe, monstruos de multe. Clar... papucii nu mai fac fata, trebuie sa ma gandesc la altceva.
Astept solutii pe adresa
armedeucidereinmasa@yahoo.com sau armedeucideresubmasa@yahoo.com sau oricefeldearme@yahoo.com (sau cel mai bine lasa un comment).