Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

marți, ianuarie 09, 2007

Catre stanga...

"Tot ce ai intr-o cutie catre stanga...". O super replica ce polueaza fonic urechile a mii de ascultatori in fiecare zi. Si unul din cei mai prosti asa-zisi "artisti" ai vremurilor moderne. Beyonce le invata pe tinerele domnisoare ca nu au nevoie de barbati in vietile lor. O atitudine monstruos de feminista care imi creaza repulsie din secunda unu. De ce nu transmiti mai bine mesajul asta: "Daca nu iti plac barbatii, incearca sa cauti femei si nu sa dai vina pe altii pt problemele tale". Pana una alta, "O sa am altul ca tine in cateva minute, o sa am altul ca tine pana maine". Oau, minunate versuri, daca n-am sti mai bine am putea sa credem ca nu ai mai avut parte de "puncte puncte" de ceva vreme. Beyonce = penibil, jenant.

Ce este si mai penibil este sa auzi melodia asta ca ring-tone la telefonul unui coleg de munca. Patetic.