Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

marți, noiembrie 14, 2006

Inca una si ma duc...

Doar atat. Doar una. Una zi si cateva ore si voi fi in drum spre "home-sweet-home". Parasind acest loc minunat las in urma regrete si lacrimi si durere si... muhahahaha!!!! Ma doare in cot, de-abia astept sa plec! Nu ca nu ar fi avut si parti bune calatoria asta! Sunt super bucuros ca am putut sa vin si ca am avut aceasta ocazie... Am invatat multe, chiar mai multe decat m-as fi asteptat. Un exemplu: toata lumea imi zicea "sa imi aduci o sticla de tequila, dar sa fie de-aia originala, cu vierme!". Tzeapa fratilor, ca aia de fapt nu e tequila. E ceva de genul "palinca contrafacuta" pt ei. Tequila adevarata nu implica nici un fel de vierme, nici macar tequila de proasta calitate nu implica vierme. Asa ca... no tequila for you, I say! Dar daca vreti pot sa aduc o sticla de cola de 3 litri. Goala, ca plina e prea grea. Si turtita ca sa nu ocupe spatiu. Spre dezamagirea multora (chiar si a mea) nu am luat aproape nimik reprezentativ de genul suveniruri (poncho, tequila, sombrero, tacos, etc). Chestiile astea sunt doar prin filme, sincer ma indoiesc sa gasesc vreun mexican cu poncho, sombrero si mustata de-aia kilometrica asa cum vezi in filmele hollywoodiene. Partea cea mai proasta (pt voi cel putin) este ca nu numai ca nu am luat suveniruri, dar nu v-am luat nici cadouri pt ca am ramas fara bani. Asa ca imi pare rau dragi prieteni, dar asta e situatia, sper sa intelegeti si sa imi aduceti si voi de prin calatoriile voastre ce va aduc si eu din calatoriile mele: poze.... multe multe poze! Cu mine si nu numai. Ne vedem ACASA!