Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

vineri, ianuarie 19, 2007

Tot la TV

Da, tot la TV avem parte de un nou circ: biletelul buclucas! Trebuie sa recunosc faptul ca nu imi pare rau ca acest "eveniment" tine capul de afis al stirilor. Pt ca daca nu era biletelul, nu aveam parte decat de "exclusiv: nasterea irinei columbeanu". Deci pot sa multumesc presedintelui pt un circ frumos pe care nu ma sinchisesc sa il urmaresc. Mai rau, incepe sa imi para rau ca am dat un milion sapte sute de mii pe TV Tunner! Cam degeaba...

In fine, asta e, ma multumesc si cu cele 30 min zilnice de desene animate pe care am timp sa le urmaresc si cu cele 10 min ale emisiunii "In gura presei" de pe antena3. Pt ca a fost primul (si singurul pana acum) care a zis pe post ca "SOV nu o sa faca nici macar un minut de puscarie" si pt ca a fost tot primul (pe care l-am vazut eu) care a facut misto de Cristian Tudor Popescu, Mircea Badea ruleaza!