Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

joi, martie 04, 2010

O emisiune cu Dana Grecu

Da, poate Dana Grecu este o "Jurnalista" excelenta, poate nu este o "fatuca de-aia cu microfonul in bot"... Am vazut "partial" o emisiune si a fost aproximativ cam ceea ce urmeaza:
Invitati: Dl Pedelescu Dracovei-Livache (PDL), Dl Pesedescu Scarlatache-Dragonea (PSD), Dl Jurnalescu Nimenialtul (JN), redactor la Jurnalul National, Dna (adica doamna) Cecilia Suntsieupeaici (CS), jurnalista la Jurnalul National, Dl Tarius Muca (TM), redactor sef la Jurnalul National, Dl Tacalin Colontan (TC), redactor publicatie sportiva, si, bineinteles, moderatoarea Dana Grecu (DG). Tema emisiunii: Cat de naspa e Basescu (adica tema oricarei emisiuni la antena3).
DG: Bine v-am regasit stimati telespectatori la o noua editie a emisiunii mele facuta de mine, in aceasta seara, asa cum v-ati obijnuit, vom dezbate tema "Cat de naspa e Basescu", impreuna cu invitatii mei care sunt acestia pe care ii vedeti acum, gata, i-ati vazut destul, acum sa mai vorbesc si eu cateva cuvinte, deci dupa cum spuneam asteptam opiniile dvs pe forum, dar nu le vom citi oricum, precum si scrisorile pe adresa redactiei ca e lipsa de harite la baie. Domnule Pedelescu... am sa incep cu dvs.... puteti sa ne spuneti de ce e intr-un asemenea hal de naspa Basescu?
PDL: Pai doamna Grecu, in primul rand...
DG: In primul rand ce, domnule PDL? In primul rand cred ca vreti sa spuneti ca nu aveti nici un argument...
PSD: Da, chiar asa, nu aveti nimic de spus, dovada ca incercati dar nu stiti ce sa spuneti
TM: Cred ca Dana, coleeega meeaaa.. (si vreau diseara sa ma plimb cu ea) are dreptate, domnule Pedelescu, habar nu aveti nici dvs pe ce lume sunteti...
JN: Cred ca ati cam venit degeaba la emisiunea asta, domnule Pedelescu...
PDL: Daca ma lasati macar...
DG: CE SA VA LASAM DOMNULE.... V-AM LASAT DESTUL!!! 5 ANI!!! DE 5 ANI VA TOT LASAM SI MEREU ACELEASI RASPUNSURI... NE-AM SATURAT DOMNULE DE AROGANTA DVS
TC: Da, exact, aceeasi aroganta o aveti pe care o are si Dan Petrescu... sau... ma rog... cum am putea sa ii spunem cum era emisiunea aia pe Animal Planet... Pet Rescue... intelegeti?.. PETRESCU - PET RESCUE.. intelegeti?
DG: Da, DA DADADA... frumoasa asociere domnule Tacalin, chiar interesanta.
TC: Multumesc Doamna Dana (ma rog, multumesc si lui Uaki si lui Vali din serialul Doamna Dana)
DG: Cu placere domnule Tacalin.
TM: Chiar domnule Pedelescu... dvs stiti sa faceti vreo asociere? De exemplu sa ne explicati ce ar fi facut Basescu de necaz daca pierdea alegerile... la modul.. BA SE SCUfunda navele..
PDL: Pai eu as vrea sa va explic faptul ca
DG: CA CE? CA CE DOMNULE PEDELESCU? MAI AVETI TUPEUL SA DESCHIDETI GURA LA MINE IN EMISIUNE?
PDL: Dar eu vroiam sa
DG: SA CE? AAAA... SA EXPLICATI? PAI EXPLICATI DOMNULE... DAR NU PUTETI! VEDETI? SUNTETI INCAPABIL DOMNULE, NU SUNTETI IN STARE DE NIMIC
PDL: Dar nici nu am apucat sa
DG: PAI NU ATI APUCAT PENTRU CA NU VRETI, SI PE BANII NOSTRI NU VREI SA APUCATI SA NE DATI EXPLICATII DOMNULE PEDELESCU!!!!
PSD: Da, chiar asa, cum zice sefu... adica sefa... adica doamna Grecu!
DG: PAI NU?
PSD: Pai BA DA!!!
DG: AsA MA GANDEAM SI EU!
PSD+JN+CS+TM+TC in cor: Si noi, si noi...
DG: SI VOI CE MA?
TM: Ne gandeam... adica... la acelasi lucru... adica...
DG: Ahaa... mda...
PDL: Deci daca nu ma lasati...
DG: DACA NU VA LAS, CE? O SA NE ARUNCATI BANII DIN BUGET PE FEREASTRA? PAI DEJA FACETI ASTA DOMNULE, DEJA FACETI ASTA! SI O SA VA SPUN SI LU MAMA CA FACETI ASTA, CA SA VEDETI CA STIM CU TOTII! SI CAND O SA AFLE MAMA O SA VEDETI DUMNEAVOASTRA, CU TOT CU BASESCU DOMNULE, O SA VEDETI RAZBUNAREA OAMENILOR DE RAND!
CS: Chiar doamna Grecu... fiindca tot veni vorba... dvs sunteti ruda cu Toni Grecu?
DG: Nu doamna Cecilia, nu sunt. Si asta demonstreaza din nou ca Basescu e naspa si ca domnul Pedelescu este un corupt!
PDL: Dar eu nu...
DG: GURA DOMNULE!!! Tocmai am aflat din regie ca a trecut timpul alocat emisiunii, si, asa cum era de asteptat, domnul Pedelescu aici de fata nu a reusit sa ne explice nimic. Pana data viitoare, ramaneti cu bine!