Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

miercuri, martie 10, 2010

Pamflet

PAMFLÉT, pamflete, s.n. Specie literară (în versuri sau în proză) cu caracter satiric, în care scriitorul înfierează anumite tare morale, concepții politice, aspecte negative ale realității sociale, trăsături de caracter ale unei persoane etc. – Din fr. pamphlet. (de aici)
Am dat intamplator peste ASTA.
Se pare ca intelectul uman a ajuns la limita minima posibila! Am gasit apoi si o "explicatie" pentru clipul minunat, in care distinsul domn sustine ca este vorba de un pamflet si se arata scarbit de faptul ca fanii lui Mircea Badea au sarit peste el si familia lui cu telefoane de amenintare si injuraturi.
Eu unul nu reusesc sa gasesc nimic satiric in videoclipul celui sarac cu duhul, iar de umor nu poate fi vorba... este doar o insiruire de injuraturi cum nici prin ferentari nu se aud. Prin urmare isi merita pe deplin soarta! Mai mult... ceva mai penibil nu am vazut si nici nu cred este posibil. Poate doar "explicatia" de 19 minute! Cu reactiile alea de ras pe fundal... se scorojesc peretii, intru in pamant eu de rusine ca ma uit la ceva atat de penibil! Orice prost care nu poate sa lege doua vorbe, se apuca si injura ca sa scoata nite click-uri. OAU!
Cat despre Mircea Badea... si-a aratat valoarea cand i-a santajat in direct pe cei de la Gandul, ca sa il scoata pe zoso de pe site! Un demers josnic, in dulcele stil clasic.
Si eu care credeam ca pe stadion, in tribuna, se aduna toate maimutele... se pare ca mai scapa cate una si pe net!