Ace from Outer Space
Cand ma uit in jur, incep sa prind curaj!

luni, septembrie 05, 2011

Consultantii HR "loveste" din nou - Raspunsul prompt

(orice urmatoare discutii vor fi publicate)


From: Ace from Outer Space
To: Andreea Cristea
Sent: Monday, September 5, 2011 9:37 AM
Subject: Re: Propunere post Test Automation

Buna ziua,

Nu, nu va "gandeati" ca ar reprezenta un "deranj" mai mic pt mine un email. Pur si simplu nu puteti sa sunati 100 de oameni odata cu BCC.
Deci e cam greu sa spamezi prin telefon. Dar pe mail se poate, ca oricum nu se supara nimeni, doar oferim slujbe.
Ei bine aflati ca sunteti fix in aceeasi categorie cu spammerii care vand tigai si ceaune online!
Ba nu, sunteti mai rau: eu nu am primit pana acum un spam de genul: "Uite un ghiveci de flori cu doar 8 lei! Daca nu te intereseaza, macar da mailul mai departe la toti prietenii tai interesati de gradinarit".
Daca totusi nu e vorba de un spam si cei de la HP si-au bagat mintile in cap si ofera salarii de 7000 Euro pe QA, atunci imi cer scuze. Presupun ca odata ce am clarificat deja cu colegele dvs Fiona GANE si Doina Jeleu ca asta e conditia principala pt care as accepta o relocare la Cluj, nu m-ati mai contacta in alte conditii... nu? (pt detalii, contactati colegele pe care vi le-am indicat)
De data asta sper sa nu va suparati daca o sa pun si eu in BCC cativa reprezentanti ai firmei HP, poate isi dau seama si dumnealor cu cine colaboreaza!

Va multumesc.
Spor la solitaire!
George Ionescu din BCC.

P.S: Cum ar fi o lume ideala in care fiecare si-ar face meseria cum trebuie, in care asistentii HR absolventi ai psihologiei de la facultatile din Cluj ar analiza fiecare posibil candidat pe baza aptitudinilor sale, in care statul ar proteja cetatenii si le-ar oferi facilitati cum ar fi drumuri, scoli, spitale, etc? Oricine poate sa viseze, nu?